kameleon kameleon
742
BLOG

Kolejny "byk" w oficjalnych odczytach CVR

kameleon kameleon Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

W głowie się nie mieści jakie "byki"walnęli w odczycie biegli i jeszcze się tym pochwalili w TVN.

Co innego w większości słychać w materiale, a zupełnie co innego pokazano publicznie.

Błędnie odczytane frazy uznano za prawidłowy odczyt i ludzie (widzowie) to łyknęli.

Może o to chodziło, aby pod płaszczykiem "speców" od odsłuchów i odczytów sprzedać społeczeństwu "zgrabny"blef(?)

Czy była to pomyłka?

W takim razie bardzo dziwna ta pomyłka, bo jedna pomyłka goni kolejną, co wskazałam w swoich poprzednich notkach i wskażę w kolejnych fraza po frazie.

Jakimś "cudem" większa część moich  wcześniej wstawionych plików na sendfile nie działa:(

Oczywiście mam te pilki i przedstawiając szerszy materiał wstawię je ponownie.

Część fraz w materiale TVN("Siła dżwięku) odczytano prawidłowo, jednak duża większość została odczytana błędnie.

Tu przedstawiam kolejny błędny odczyt  biegłych z czasu według zegara TVN:

08:09:24 - Taaa....

Znów uciekła im końcówka frazy.Problemy ze słuchem, czy mało precyzyjna analiza?

Jest tam dłuższa fraza:

08:09:24 - TAWuS włączony.-(czyli- TAWS włączony).

Wyciągnęłam dżwięk i usunęłam szum.

Tu normalne tempo:

plik344_001-msc4  

http://www56.wyslij-plik.pl/pokaz/856014---7ja2.html

 

Tu troszkę wolniejsze tempo:

plik344_001-msc5(slow-20%,pitch-1)

http://www61.wyslij-plik.pl/pokaz/856015---viqa.html

 

"Siła dżwięku" jest rzeczywiście niesamowita prawda?

Jeszcze bardziej porażająca jest "siła" błędnych odczytów CVR przez biegłych.

Warto zadać pytania:

Kto odpowie za wprowadzanie opinii publicznej w błąd ?

Kiedy zostaną oficjalne skorygowane tak rażące błędy w stenogramach?

 

 

 

kameleon
O mnie kameleon

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka