kameleon kameleon
892
BLOG

Filmik 1.24 - fragment 00:46 - 00:55

kameleon kameleon Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 45

Spełniam prośbę blogerów i zamieszczam fragment ścieżki dżwiękowej z "filmiku 1.24" od 00:46 do 00:55.

Częściowo zdjęty szum, wyciągnięty dżwięk/ nie trzeba pobierać, można odsłuchać

(plik474-msc[2],slow-14%,pitch+1)

http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/932579---b0pa.html

Tu fragment od 00:52 do 00:54 (dla Revolcjusza)-(plik475[1],slow-19,pitch-1)

http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/933042---jyxe.html

 

Tak odczytałam fragment od 00:46 do 00:55,może Wy odczytacie go inaczej.

- Atakujcie ich! -pol. głos męski

- Zabiją mi ludzi! -pol. głos męski

- krzyk kobiety w tle

- Dawaj (...w trakcie odczytu...)! / Dawaj (...)! - ros.głos męski

- Ubiwat (...w trakcie odczytu...! /  Zabijać (...)! - ros.głos męski

- (...w trakcie odczytu...)- pol.głos męski

- (...w trakcie odczytu...)! - pol.głos męski

- DO TYŁU - pol.głos męski, blisko osoby nagrywającej

- O Jezu święty ! - głos męski

-  strzał (broń z tłumikiem?)

- Zastrzelił nam człowieka!- pol.głos kobiety

Oprócz tych wypowiedzi są jeszcze inne, które znajdują się pod tymi wypowiedziami i są słabiej słyszalne.Nie udało mi się odczytać wszystkich kwestii, wiele z nich nakłada się na siebie.

Tu frazy, które jak na razie udało mi się wyciągnąć z pasma dżwięku, tak aby były w miarę zrozumiałe:

- Atakujcie ich! - głos męski

- Zabiją mi ludzi! - głos męski

(plik474-2msc,slow-25%,pitch-2)

http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/933080---srsn.html

 

Jak odczytam nowe słowa uzupełnię odczyt wraz z załączonymi plikami.

Jeśli ktoś z Was odczyta wypowiedzi których ja jeszcze nie odczytałam, proszę o wpisy w komentarzach.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kameleon
O mnie kameleon

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka