kameleon kameleon
665
BLOG

Dżwięk silników 101-ki

kameleon kameleon Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 53

Pod notką Kenama Tiger65 słusznie zwrócił uwagę, że jeśli coś działo się z silnikami, to powinno być to słychać w CVR.

Posłuchajcie sami:

http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/974545---izxb.html

Czy tak brzmią prawidłowo pracujące silniki?

Według mnie nierówna praca silników jest słyszalna, ich dżwięk jest ostry i świszczący, momentami przerywany.

Zmieniłam troszkę pitch na +3, aby wydobyć z tła bardziej dżwięk silników.

Dziwne bo w materiale Artiego dżwięk silników jest pyłnny, cichszy i inny(?)

Tu przedstawiłam fragment z czasu według CVR  08:38,z "przecieku" z neta, którego fragmenty już zamieszczałam, m.in. w tej notce " Przeciek".

Teraz zastanówmy się, czy załoga zgłosiła problemy ziemi?

Musiała zgłosić, tyle że korespondencja radiowa jest niepełna, o czym pisałam wielokrotnie.

Powyciszano i pościskano frazy radio.

Wszystko miało wyglądać na CFIT i winę "niedouczonej"załogi.

Według raportu Millera śp.A.Protasiuk popełnił szereg błędów, w tym taki, że podczas końcowego podejścia prowadził korespondencję radiową, co jest wbrew zasadom.

A kiedy prowadzi się korespondencję radiową i jest to wręcz konieczne?

Przy podejściu do awaryjnego lądowania.

To tłumaczyłoby obecność straży(dogaszanie płonących szczątków samolotu) gdy Wiśniewski przybiegł z kamerą po 10 minutach na miejsce katastrofy i kordon OMON-u otaczający teren.

Wiedzieli że samolot będzie próbował tam siadać z poważną awarią i będzie to lądowanie awaryjne. Stąd ich szybka reakcja, oni już czekali na ten samolot.

 

 

kameleon
O mnie kameleon

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka